11 Maj

Hejsan, idag så var den ändå en ganska lugn dag. Var dock mycket trött. Satt nästan och sov på No föreläsningen. Udnerhöll mig med att skriva: BAJS !! Im lovin it. På Linneas arm xD Hihihi va busig man är. Haha neej men asså jag va trött och kunde inte fokusera, det va inte så att föreläsningen va dålig, jag vara vara okonsentrerad.
Sen på eftermiddagen hade jag franska mellan 12:30 och 14:30. Lite haövjobbigt så där när man har mycket jobbiga människor i sin grupp (kommer inte nämna namn)
Men sen så tog jag och Linnea först en sväng förbi apoteket, sen så till Solna Centrum för att hon skulle köpa en klänning och sen så drog vi till Subways i Sundbyberg och satt där i ngn timme typ. Klockan bara rusade iväg. Sen så skjutsade jag hem henne och åkte hem vid 17:40 kanske :) Mycket trevligt gummsan !! <33

Nu kom precis pappa in och sa att det va mat. Skriver kanske mer ikväll !! :D


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0