13 Maj

Hejsan, kom precis hem. Satte mig vid datorn för att plugga men jag loggade in på msn så då var det kört. Men jag antar att jag ska logga ut snart och börja plugga. Skulle bara skriva lite här.
Dagen började med att jag hade handledning på förmiddan, men jag hade samtal med honom och sen så satt jag och jobbade med projektet. Det gick väldigt bra faktiskt. På eftermiddagen skulle jag till en konstutställning för att kolla på när konstfacket ställde ut massa saker. Det va väldigt konstigt men inspirerande och satte verkligen igång vissa tankebanor, även om jag var rätt uttråkad. Jag vet inte, men asså mordern konst tycker inte jag är konst.

Som ni ser är det ganska konstiga saker. Men jag tycker att ni ska kolla på utställningen om ni får chansen, lite coolt vissa saker.







Puss och kram på dig! <3


Kommentarer
Postat av: Carre-barre

Modern konst är i vissa mån väldigt abstrakt och kan vara väldigt svårt att förstå ibland. Därför gillar jag minimalism. Stilrent, snyggt och man slipper en massa onödigt trams, som plottrig färgsättning.

2009-05-13 @ 16:26:06
Postat av: Sofie

Carlos framtida lägenhet kommer innefatta en säng, en stol och 1 tv. Allt i vitt och svart ! Haha

2009-05-13 @ 21:29:06
URL: http://sofieebbamaria.blogg.se/
Postat av: Carre-barre

Nja, ingen TV, då måste man ju betala TV-licens. ): Hellre dator i såna fall. en Mac såklart, endast för att de är så stilrena.

2009-05-13 @ 22:50:47

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0