13 Maj

Hejsan, sitter i skolan redan vid denna tid faktiskt. skulle göra en grej men sen så kom jag på att jag glömde pengarna hemma. SUCK !
Så jag satte mig i skolan och skriver lite här, svarar på mail och ska plugga lite innan skolan börjar om 20 min. Det är faktiskt lite skönt att sitta här en stund.
Idag måste jag plugga efter skolan, har ca 50 frågor att skriva tills på fredag, SOM MINST!! Heheh men vi ska se att det kommer bli mycket bra. Jag har också ett hälsoprojekt och två hemkunskapsarbete som måste in. Så vi får se om jag hinner gå till kyrkan idag. Vore skönt, men om man inte hinner så gör man inte det.
Igår var jag hemma hos Carlos hela kvällen. Hade idrott på dagen så jag slutade vid 14. Egentligen skulle vi plugga, men det blev inte så....
Såg filmen "Säg att du älskar mig" ännu en gång, jag måste säga att filmen sög nu. Okej, handlingen är fett bra, men både skådespelarna och replikerna suger. Den va mycket bättre förra gången. MenMen, man blir bara mer kritisk med åren.
Juste, imorn har jag ett franskaprov också. OUPS !! Hehe neej men jag känner mig inte så förberedd, men vafan kan ju inte få IG hoppas jag i alla fall. Hoppas ju på att nå MVG men vi får se hur det blir. Prov är ju inte alltid min starka sida, hehe.

Nu ska jag skriva några frågor hade jag tänkt mig, (asså till NOn) Får se hur det går :)
Puss på dig ! <3


Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0