16 Maj

Hejsan, skrev inte igår, jag vet.
Men slutade efter redovisningen som höll på till typ 10:30. Efter det så drog jag hem en snabbis sen så åkte jag hem till Pojkvän. Va där till typ 00:00. Sen så cyklade jag hem. Riktigt onödigt tyckte jag, men mamma sa att jag var tvungen att komma hem. Vi kollade på film och lite så. Mycket trevligt.
Idag belv jag väckt vid typ 09:30 av mamma och pappa som höll på att slå som galningar i skåpen. (Okej de slog inte i skåpen men det låter som det när man stänger de, mycket irriterande)
Sen så har jag legat hemma hela dagen, har varit trött och haft ont i huvudet. I morse gjorde jag en misslyckad sats med Scones. Hade i alldeles för mycket salt, ni förstår nog!!
Snart ska jag och träffa Pojkvän igen, vi ska gå på bio och äta lite innan. Det står mellan Änglar och Demoner och Män som hatar kvinnor. Han valde ngn.
Men nu ska jag fortsätta göra mig iordning och kolla på Room Service :)

Puss på dig <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0