2 Maj

Hejsan, sitter nu hemma hos Emme och kollar på Comedy Central. Det är typ stand up comedy. Halv tittar lite sådär.
Idag vaknade jag 07:00 för att jag skulle åka med familjen till en av pappas vänners land. Vi skulle ta en båt som gick från Stavsnäs 09:00. Saken var bara den att det tar typ 1 timme att åka till Stavsnäs. Så jag va väl inte så där jätte glad över att behöva vakna så tidigt. MenMen, när jag väl var uppe så gick det mycket bra att bara gå in i bilen efter typ 20 mins påklädande, haha tog bara på mig tights och en jeanskjol, ngt linne och en tjocktröja, satte upp håret i en knut och drog på mig de biggaste glasögonen jag kunde hitta för att mina zombie ögon inte skulle synas. Hehe, nej men man ser ju inte så där jätte fräsch ut 07:00 på morgonen. Men i alla fall, på båten satt jag i min egna lilla värld och tittade ut i skärgården. Båten tog typ också 1 timme så det var rätt så skönt. Vi skulle typ åka till slutbryggan.
När vi väl kom fram drack jag massor med kaffe, satte mig i solen och stekte. Sen så skulle vi gå runt hela ön. Det var skit fint, hela Stockholms skärgård är jätte fint. Stekte i alla fall som fan, det blåste dock alldeles för mycket, så det kändes inte riktigt som att det tog så där mycket som jag ville. Kan dock medela att jag nu ser ut som en tomat. Hahaha neej men jag lovar. Jag är röd :O :(
Menmen, det går bort snart.
Efter att vi varit åte och gått i typ 1 timme. Väldigt mycket vi gjort som tagit 1 timme :S
Hehe. Då grillade vi. Jag hade beställt lax så det fick jag :D
Sen så satt jag och stekte lite mer, eftersom att det slutat blåsa så nu kändes det som att det tog mycket mera. Det va skit skönt att sitta där. Vid 17:30 fick vi börja gå mot bryggan då båten skulle ta oss tillbaka till Stockholm vid 18:00.
På väg hem så snackar jag med Emme, skulle varit med henne igår, men orka inte åka till hennes pappa och sedan åka tillbaka hem eftersom att jag skulle upp så tidigt. Så jag skulle vara med henne idag stället. Så jag åkte hem til henne och vi titta precis klart på Juno och ätit lite chips och druckigt cola :D
Haha tjockisar. Men nu sirtter jag här och har skrivit detta alldeles för långa inlägg för att ngn ska egentligen orka läsa xD Hahah.
Imorn ska jag kanske möta mamma i Solna centrum för att shoppa skor, sen så kanske jag ska hem till pojkvännen <33

Puss på dig ! Kommer lägga in bilder ngn annan dag ! <333

Kommentarer
Postat av: Hehu

Så jag borde förvänta mig att du fått en snygg solbränna till imorgon eller? ;D

2009-05-02 @ 22:59:40

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0