6 Maj

Hejsan, jag vet att det var ett tag sen jag skrev. Men det är så att mitt internet fuckar sig på datan så jag måste vara inne på mobilen. Otroligt jobbig och jag kan inte skriva i bloggen när jag är inne på datorn. Konstigt nog. Så nu sitter jag på pappas, han vill helst att jag ska sluta skriva nu så att han kan sitta här men jag ska bara skriva lite kort, sen så ska jag gå till mitt rum och platta håret. Hoppas på att det ska bli lite finare väder imorn. Även om det inte blir det så kommer jag ändå ha kortkjol och ballerina. Jag orkar inte med att det är dåligt väder. Vafan hände? :O
MenMen, idag hade jag migrän. Så jag var hemma. Men mor har fixat en tid till mig hos läkaren så att jag kan gå dit och få en rimiss till en migrän docktor så att jag kan få riktigt starka droger så att jag kan bli av med den här skiten.
Imorn har jag föreläsning och ngn annat. Carlos visste inte vad det va på eftrermiddangen när jag frågade honom. Och jag har ingen koll själv. Hehe.
Jag har HKarbeten kvar, Idrottsprojektet, esteten och Noprojektet kvar att göra. Mina HK uppdrag ska vara inne denna vecka. Idrotten ska helst vara inne denna eller nästa och non ska vara inne nästa vecka på fredag. Men vi ska bara göra ett spel så det går nog rätt bra. Efter att jag plattat håret så ska jag göra lite på non. Sen så om jag orkar så ska jag göra HK, egentligen borde jag ju göra den annars så får jag inget betyg i den, hehehe men men, man ska ju ta bort ett ämne, det är ju dock så lättförtjänta poäng. MENMEN!!!
Nu måste jag sluta skriva. Ska bara tillägga att jag och pojkvännen imorn har varit tsm i 2 veckor. Låååååång tid !! Haha för att vara mig så är det väldigt lång tid xD

Puss på dig ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0