8 Maj

Hejsan,
Idag ahr jag ännu en dag legat hemma i Migrän, jag är så trött på skiten. Men jag tror att jag ska ut ikväll får se vad jag hittar för roligt som jag orkar åka till. Imorn ska jag sy min klänning med morsan och sen så kanske jag ska vara med Bästavän. Det va konstigt länge sen jag träffa henne :S Men tror att det är för att vi båda har pojkvänner så vi är ju mycket med dem. Och det är ju inte så att vi planerar in vilka dagar vi ska vara med dem och vilka dagar vi ska träffas så det kan ju bli så att jag är hemma men då är hon hos honom och sen så är hon hemma men det är inte jag. Men vi får ta och fixa det där, för vi lovade faktiskt varandra att ingen kille skulle komma emellan oss, känns lite som att det har det. Men vi får se hur det blir.
Igår va jag med Pojken min hela kvällen. Det va trevligt!

Nu ska jag plugga lite med Idrottsprojketet så att jag kan skicka iväg den så fort som möjligt. Som tur är så har vi nu till den 25 på oss att göra klart HKn så det är skönt, behöver inte stressa mig till döds med den.
Juste, har städat, dammat och dammsugat hela mitt rum idag. Det blev fint :D Kände att det va lite för länge sen jag storstädade, dammet började synas på hyllorna och på skrivbordet växte högen med onödiga prylar som egentligen skulle ligga i olika korgar. Men nu är jag jätte nöjd.
När min pappa och min lillasyster kom hem började de låta som in i helvette så jag blev mycket arg. Blev så arg att jag sängde in mig i rummet och stortädade. Efter så kändes det mycket bättre. För det är så att när man har migrän så är minsta lilla ljud mycket irriterande. Så de gjorde det inte precis bättre. Men det blev bra sen.

Skriver mer ikväll. Klockan är trots allt bara 16:00 :)

Puss på dig ! <33

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0