9 Maj

Hejsan, jag har ingen aning om hur jag egentligen kunde vakna vid 10:40 men nu blev det så. Jag brukar ju inte sova så där jätte mycket när jag har "haft roligt" kvällen innan. Men nu sitter jag här och ska klä på mig för att dra mig hemmåt från Emelie, mamma krävde mig hemma vid 13 då vi ska sy klart min klänning och sedan så kanske jag ska vara med BästaVännen för första gången på alldeles för länge. Vi får se vad vi hittar på. Vi hittar ju alltid på något :D
Men nu ska jag äta frukost med Emelie, det är typ bara hos henne jag faktiskt äter frukost. Det kanske är för att hon typ är den enda av mina vänner som äter frukost. Vi andra är lite sjuka i huvudet. Men sen så kan jag fkatiskt medge att jag är lite hungrig efter en sån givande kväll igår.
Juste nu håller jag på att lura pengarna av en kille :D

Puss och kram myrslok :D <3

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0