Skärgårdsresan med Familjen

Mor frågade mig på fredagkvällen om jag ville följa med. Jag tackade jag, hon blev jätte glad och sa att det va länge sen vi heöa familjen gjorde något tillsammans. Sen så berättade hon att vi skulle åka hemifrån vid 07:30. Men jag kunde inte säga att jag inte orka följa med då när hon hade blivit så glad. Så jag pallra mig upp och åkte med. Det blev en helt fantastisk dag ändå! :D


Väntan klockan 08:50 på färjan som skulle ta oss till
stugan.


Lillasyster.


Hela crewet. Haha driver bara. Detta var på färjan.


Jag och lillasyster passar på att sola lite där runt 10:00
tiden.


Vi skulle gå runt ön för att titta hur det såg ut.


Visst var det helt underbart fint. Vi hade väldigt tur
med vädret också.


Smarta lilla jag bestämde mig för att doppa fötterna
i det kanske 3 grader varma vattnet.


Första bilden på mig och lillasyster tillsammans på länge.


Behövs egentligen ingen förklaring!
Helt underbart!


Direkt efter att vi hade grillat och ätit massa gott.


Vi väntade på färjan tillbaka vid 18:00.


Bye Bye Stockholms Skärgård!

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0