Du är obeskrivlig.

Bara synen av dig är för mig lycka. 
Du kom som räddningen och jag kan inte sluta tänka på alla minnen, 
alla skratt och alla känslor som inte kan sluta värka inom mig. 
Du är för mig obeskrivlig och jag vet inte hur jag kan tacka dig nog. 
Jag vet bara att inga ord kan beskriva denna känsla inom mig. 
En känsla av fullständighet som jag aldrig känt förut. 
Denna kärlek som jag känner inom mig är så främmande och så stark
att jag inte kan hantera den. 
Det enda jag vet är att jag inte vill vara utan dig.
Jag älskar dig obeskrivligt.
För mig är du min Gud. 
Du är han jag vill gråta till.
Du är han jag vill skratta med.
Du är han jag vill ligga bredvid.
Du är han jag vill Älska.
Du är han jag vill ringa när jag mår dåligt
Du är han jag vill kämpa för.
Du är han som får mig att fortsätta kämpa när det är svårt.
Du är mitt ljus hjärtat och jag kommer alltid älska dig.
När jag fäller en tår vet jag att du är där för att torka bort den
från min kind.
 

Du Carlos Jansson Rada är för mig min kärlek!
Jag kommer aldrig glömma dig. 




Jag Älskar Dig!
Sofie

Kommentarer
Postat av: Carlos Alexander Von Klantbarn

Även om jag kanske aldrig någonsin kommer kunna sätta till ord hur mycket du betyder för mig (Ord räcker inte ens till) så kommer jag alltid göra mitt yttersta för att du ska känna dig älskad. jag ska alltid göra allt för att du ska må bra.



Utan dig står min värld still.

Jag älskar dig.

2009-10-05 @ 23:27:04
Postat av: zicho

Naw.

2009-10-06 @ 07:34:52

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0