FAN!

Hej igen,
Idag vaknade jag i tid. Sen kom jag inte iväg till skolan..
Sen när jag väl skulle till skolan kom jag till perongen och vände sedan!
Tågen var inställda pga någon olycka, jag blev så grymt sur. Om jag skulle ta mig till skolan på något annat sätt kommer det ta flera timmar. Eftersom att jag föst måste ta mig till fruängen, och därifrån ta buss. Men saken är den att det tar evigheter att ta sig till fruängen! :( Hela min dag är förstörd. Så nu sitter jag hemma och skriver här och har skit tråkigt. Måste maila mina lärare och berätta, samt plugga matte och geografi. Sen måste jag ju göra kriminologin också! JAG ORKAR INTE!!


Men sen ska jag träffa pojkvännen i alla fall! :D Yay! <3<3<3

Puss och kram

Kommentarer

Skicka en söt liten hälsning kanske!?

Vad heter du ?
Remember moi
Vill du att jag ska maila kanske?

Skriv in din blogglänk så att jag kan hälsa på !?

Det här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0